realfood

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Mitt andrum

Av anny - 8 oktober 2011 13:00

  

En plats där jag kan samla mina tankar och få vila är på vår balkong. Här känner jag att jag kan stilla mig. Och även om jag vet att Gud är med överallt närsom eftersom han bor i mig så upplever jag hans närvaro extra starkt hos mig när jag sitter på vår balkong. Hit kan jag komma närsom och sitta och andas ut. Få känna saker. Bearbeta känslor. Om jag är ledsen kan jag få tröst. Om jag är glad kan jag få känna innerlig glädje. Jag skulle nog bestämt kunna beskriva vår balkong som min tillflyktsplats. En plats att bara få vara utan att behöva tänka med förnuftet utan istället låta känslorna styra. Alla behöver nog sådana platser tror jag...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anny - 2 november 2011 06:04


  FRUKOST kan vara den mysigaste stunden på dagen om man har tiden att njuta av den!   Jag älskar att äta frukost länge! En bra & lugn start på dagen formar typ hela dagen sedan i positiv riktnng! :) Det går ju att göra en frukoststund mysig...

Av anny - 30 oktober 2011 19:07


   S K Ö N A nya pjucks! Dessa mina nya fina skor ska jag nu bo i tills jag blir tvungen att byta till vinterpjucks! :) They feels LOVELY! ...

Av anny - 25 oktober 2011 21:48


  H e m m a p l u g g Ja, det fick bli plugg hemma i dag  igen. Det gick bra! Fast mitt på dagen, efter lunch, fick det bli en långpromenad för att få lite dagsljus & för att rasta benen! :) ...

Av anny - 24 oktober 2011 18:36


  OKTOBER är en vacker månad! :)   I morse var jag ute på en löprunda. Det var perfekt tempratur för just löpning i förmiddags. Jag pluggar hemma just nu eftersom tågen är inställda så då kan man ju ta ett brake från studierna och ta en rund...

Av anny - 23 oktober 2011 20:36

 Söndagsmorgon. Detta är precis utanför mitt hem. Vackert! Började denna ljuvliga söndag med en skön  långpromenad! Bra start på dagen...     ...sedan blev det min mustiga  kikärts- & auberginegryta med keso & yoghurttopping till lunch...

Presentation


Att mata sin kropp, själ & ande med dåliga saker genom livet skapar inte liv utan tar kol på det i stället. Riktig näring ska det vara - realfood!

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards